خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

تحقیق تفسیر سوره ناس

تحقیق تفسیر سوره ناس

سوره ناس این سوره در مکه نازل شده و داراى 6 آیه است

محتوى و فضیلت سوره ناس

انسان همیشه در معرض وسوسه هاى شیطانى است ، و شیاطین جن و انس کوشش دارند در قلب و روح او نفوذ کنند ، هر قدر مقام انسان در علم بالاتر رود و موقعیت او در اجتماع بیشتر گردد ، وسوسه هاى شیاطین شدیدتر مى شود ، تا او را از راه حق منحرف سازد و با فساد عالمى عالمى را بر باد دهد .

این سوره به پیغمبر اکرم (صلى الله علیهوآلهوسلّم) به عنوان یک سرمشق و پیشوا و رهبر دستور مى دهد که از شر همه وسوسه گران به خدا پناه برد .

محتواى این سوره از جهتى شبیه سوره فلق است ، هر دو ناظر به پناه بردن به خداوند بزرگ از شرور و آفات مى باشد ، با این تفاوت که در سوره فلق انواع مختلف شرور مطرح شده ، ولى در این سوره فقط روى شر وسوسه گران ناپیدا ( وسواس خناس ) تکیه شده است .

در اینکه این سوره در مکه نازل شده است یا در مدینه ؟ باز در میان مفسران گفتگو است ، گروهى آن را مکى مى دانند ، و جمعى آن را مدنى مى شمرند ، ولى لحن آیاتش با سوره هاى مکى موافقتر است .

و با توجه به اینکه این سوره و سوره فلق طبق روایات با هم نازل شده ، و سوره فلق به عقیده جمع کثیرى مکى است این سوره نیز مى تواند مکى بوده باشد .



خرید فایل



لینک منبع :تحقیق تفسیر سوره ناس

تفسیر سوره ناس - آسمونی www.asemooni.com/religion/quran/interpretation-of-chapter-nas‎Cached Similarاین سوره در ((مدینه)) نازل شده و داراى 6 آیه است . محتوا و فضیلت سوره : انسان همیشه در معرض وسوسه هاى شیطانى است , و شیاطین جن و انس کوشش دارند در قلب و روح او ... تفسیر سوره مبارکه ناس - تفسیر قرآن besharat114.blogsky.com/1389/09/04/post-1/‎Cached Similarسوره ی ناس و سوره ی فلق، که در انتهای جزء 30 قرآن آمده اند، در خصوص دفع شرور می باشند و . . . سوره ی مبارکه ی ناس. سوره ی ناس و سوره ی فلق، که در انتهای جزء 30 قرآن ... تحقیق تفسیر سوره ناس sigmadlkad.ir/eqlVLc/‎Cachedتحقیق تفسیر سوره ناس. سوره ناس این سوره در مکه نازل شده و داراى 6 آیه است. محتوى و فضیلت سوره ناس. انسان همیشه در معرض وسوسه هاى شیطانى است ، و شیاطین جن و ... تفسیر سوره ی ناس - تفسیر المیزان قرآن کریم tafsiralm.persianblog.ir/post/2/‎Cached Similar28 مارس 2009 ... تفسیر سوره ی ناس از کتاب تفسیر المیزان. حضرت علامه طباطبایی رحمة الله علیه. به نقل از نرم افزار قرآنی سلیم. سوره ناس مدنی است و شش آیه دارد. تحقیق در مورد تفسیر سوره ناس | فروشگاه فروش فایل faridfile.ir/?p=266120‎Cached25 ا کتبر 2016 ... تحقیق در مورد تفسیر سوره ناس. لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*. فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت). تعداد صفحه10. سوره ناس این ... تفسیر سوره ناس - 1 www.islamquest.net/fa/archive/question/fa53712‎Cached Similarکد سایت fa53712 کد بایگانی 66062 نمایه تفسیر سوره ناس .... آلوسی، سید محمود، روح المعانی فی تفسیر القرآن العظیم، تحقیق، عطیة، علی عبدالباری، ج 15، ص ... تفسیر سوره ناس - کتابخانه دیجیتالی تبیان library.tebyan.net/fa/Viewer/Text/159165/1‎Cached Similarتفسیر سوره ناس بسم الله الرحمن الرحیم الحمد لله رب العالمین، اللهم صل علی محمد و آل محمد ماه رمضان ... مطالعه کنند یا کار بافندگی، نمی‌دانم خیاطی، مطالعه، تحقیق، چقدر؟ دانلود (تحقیق تفسیر سوره ناس) - سیستم وبلاگدهی orange.madblog.ir/post/1064‎Cachedمدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه تحقیق تفسیر سوره ناس برایتان آماده شده است تا بتوانید ... ناس (سوره) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/ناس_(سوره)‎Cached Similarفلق, سورهٔ ناس ... ایـن سوره ضمن خطاب به محمد پیامبر اسلام، به عنوان یک سرمشق و پیشوا و رهبر، در ... برگزیده تفسیر نمونه - جلد ۵ - آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی. فلق (سوره) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/فلق_(سوره)‎Cached Similarاین مقاله نیازمند ویکی‌سازی است. ... این سوره و سوره «ناس» را «معوذتین» هم می‌گویند؛ چون در آغاز هر دو سوره، مسئله تعویذ و پناه بردن به خدا مطرح شده‌است. ... بسیاری از مفسران «نفاثات» را به معنی «زنان ساحره» تفسیر کرده‌اند آنها اورادی را می‌خواندند و در ...