خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله انواع املاح معدنی و راههای جذب و اثرات آنها

املاح معدنی

قسمتهایی از متن:

املاح معدنی ترکیبی از شبه فلزات مانند کلر cl، کربنC ،هیدروژن H،گوگرد S ،ازت N ،فسفرP ،فلوئورF ،برم Br ، ارسنیک As وفلزات مختلف مثل ؛ سدیم Na ،پتاسیم K،منیزیم Mg،منگنزMn ،آهن Fe،روی Zn،مسCu ، نیکل Ni،کوبالتCDوآلومنیوم Alوسرب Pbو . . . . می باشد .

این املاح در بدن انسان قابل هضم و جذب می باشد و قسمت اعظم رشد و نمو بدن و فعل و انفعال های شیمیائی و فیزیولوژی بوجود آنها بستگی دارد .

چون اندامهای بدن انسان قادر به ساختن این اجسام نیستند باید مایحتاج بدن از راه خوراکی تامین گردد ، مصرف صحیح مواد خوراکی در طول روز مثل ؛ انواع سبزیجات و میوه جات و سایر مواد خوراکی حبوبات ، غلات ، گوشتها ، لبنیات و . . . تامین کننده این املاح هستند ، در این بخش به انواع مواد خوراکی و ویژگیهای آنها اشاره کرده ام .

کلورین :

این ماده به منزله سپور بدن است زیرا کلورین مواد زائد را از بدن خارج کرده از پیوره دندانها و چاقی زیاد جلوگیری می کند و یک ترکیب میکروب کش می باشد و مانع مسمومیتهای خود بخودی خون می شود و انواع مواد زائد و سموم را از انسان بیرون می ریزد از اینرو برای اشخاص چاق فوق العاده لازم است کلورین مهمترین ماده پاکیزه کننده بدن است البته این ماده می تواند درصورت مصرف نادرست زیان بار باشد ، کلورین پتاسیم بدن را خنثی کرده و با آن واکنش نشان می دهد ،البته فوائد آن بیشتر است ، مردمی که بدن آنها بیش از حد لازم کلورین دارد ، افرادی بسیار شوخ و بی نزاکت هستند.

این ماده غدد زبان و اعصاب را در نزدیکی معده تحریک کرده و گرسنگی کاذب ایجاد می کند بهتر است این گرسنگی با مصرف میوه و سبزی بر طرف شود.

کلورین بدن را میتوان با مصرف غذاهای زیر تامین کرد :

مارچوبه Asparagus ، خیار Cucumber ، کاهو Lettuce ، نارگیل Coconut ، آب چغندر Beetjuice ،پنیر تخمیر شده ، گردو ، شیر بز Goats Milk

فسفر و فسفاتها

این شبه فلز درخاک بصورت فسفات وجود دارد و با غذا به بدن انسان می رسد . فسفر در ترکیب پیاز ، مغز ، مغز حرام ، مغز استخوان و مایعات بدن نقش حساسی دارد درکارهای فکری این ماده مصرف می شود و عمل آن نظیر2+Ca کلسیم بوده و تنظیم آن بعهده کبد می باشد که این عمل را باکمک ویتامین (D-C) انجام می دهد ، در بیماران معتاد تحت درمان بوسیله داروهای متادون و کلونیدین که عوارض این داروها تاثیر بر روی کبد می باشد تنظیم فسفر بدن بخوبی انجام نمی شود، یکی از مواردی که در مورد این بیماران باید رعایت گردد مصرف غذاهای دریایی و گردو ، پسته و فندق و انواع آجیل بغیر از انواع تخمه می باشد به منظور تنظیم فسفر و فعالیت بموقع شبکه های عصبی و سلولهای مخچه . ...

...

فوائد کلی مصرف میوه جات :

میوه جات سرشار از قندهایی هستند که این قندها مناسب عضلات ما هستند ، عضلات بدن حریص به مصرف این قندها هستند ، به همین جهت مصرف میوه جات برای ورزشکاران یاکارگران معدن وبطور کلی افرادی که کارهای سخت بدنی می کنند بسیار ایده آل ومناسب می باشد ،قند میوه جات دربدن بطور کامل مصرف می شود وحتی میوه هایی که قند آن را فروکتوز تشکیل می دهد برای اشخاص پرهیزدار اجازه داده شده است ، میوه جات علاوه براین قندها که منبع مهم تامین کننده انرژی مورد نیاز انسان هستند دارای اسیدهایی مثل : اسید مالیک ، اسید سیتریک ، اسید تارتاریک و اسید اسکوربیک هستند ، این اسیدها دردستگاه بدن می سوزند واملاح قلیائی بجای می گذارند و این املاح ترشحات معدی رازیاد کرده وجریان صفرا را منظم می کند.

پوست میوه جات چون درمجاورت هوا وآفتاب قرارگرفته است ، بیش از گوشت میوه جات دارای ویتامین A می باشد خیلی از میوه ها سرشار از ویتامین ث هستند ، میوه ها دارای ترکیبی بنام سلولوز هستند که مواد زائد موجود در طول مجاری روده ها را بخارج می راند وآب میوه جات تامین کننده آب مورد نیاز بدن است درضمن باعث نرم وشل شدن وتخلیه آسان مدفوع می شود. ...

...



خرید فایل



لینک منبع :مقاله انواع املاح معدنی و راههای جذب و اثرات آنها

دانلود فایل ( مقاله انواع املاح معدنی و راههای جذب و اثرات آنها) – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper205.html‎Cached20 سپتامبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی مقاله انواع املاح معدنی و راههای جذب و اثرات آنها وارد شده اید. برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید ... مقاله انواع املاح معدنی و راههای جذب و اثرات آنها | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=2423‎Cached8 نوامبر 2016 ... از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد عنوان محصول دانلودی:مقاله انواع املاح معدنی و راههای جذب و ... خرید و دانلود مقاله انواع املاح معدنی و راههای جذب و اثرات آنها shameparvan.ruzfa.ir/post/2579‎Cachedاز حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد عنوان محصول دانلودی:مقاله انواع املاح معدنی و راههای جذب و اثرات آنها خرید و دانلود مقاله انواع املاح معدنی و راههای جذب و اثرات آنها - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=8342‎Cached28 ا کتبر 2016 ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _مقاله انواع املاح معدنی و راههای جذب و اثرات آنها_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از ... خرید و دانلود مقاله انواع املاح معدنی و راههای جذب و اثرات آنها | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/8957‎Cached29 ا کتبر 2016 ... بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید عنوان محصول دانلودی:مقاله انواع املاح معدنی و راههای جذب و اثرات آنها یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی ... مقاله انواع املاح معدنی و راههای جذب و اثرات آنها - دانلود مقاله downloadmagale.cero.ir/product-342708-مقاله-انواع-املاح-معدنی-و-راههای-جذب-و-اثرات-آنها.aspx‎Cachedمقاله انواع املاح معدنی و راههای جذب و اثرات آنها دسته: پژوهش بازدید: 9 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 35 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 29. مقاله انواع املاح معدنی و راههای ... دانلود مقاله انواع املاح معدنی و راههای جذب و اثرات آنها – خرید آنلاین و دریافت harirdlc.ir/article/15654‎Cached18 ا کتبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید عنوان محصول دانلودی:مقاله انواع املاح معدنی و راههای جذب و اثرات آنها یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی ... مقاله انواع املاح معدنی و راههای جذب و اثرات آنها - علم پرداز elmpardaz.parsiblog.com/Posts/273/‎Cached24 ا کتبر 2016 ... شاددترین دقایق آرزوی ما برای شما دوست گرامی است. از اینکه برای دریافت مقاله انواع املاح معدنی و راههای جذب و اثرات آنها وبسایت ما را انتخاب نموده اید ... دانلود مقاله انواع املاح معدنی و راههای جذب و اثرات آنها -کامل و جامع - mjblog.ir jahanriane.mjblog.ir/post/665‎Cached31 ا کتبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{مقاله انواع املاح معدنی و راههای جذب و اثرات آنها}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه ... دانلود مقاله انواع املاح معدنی و راههای جذب و اثرات آنها -کامل و جامع 9ju8d.nikansefile.ir/‎Cachedدانلود مقاله انواع املاح معدنی و راههای جذب و اثرات آنها -کامل و جامع.