خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله حقوق جزای اختصاصی

مقاله حقوق جزای اختصاصی

ابراء : برای ءالذمه کردن و آن بدین گونه است که طلبکار، حقی را که بر گردن دیگری دارد ساقط کند ، و از آن به اختیار صرفنظر نماید.

بضاعت: نوعی معامله است و در آن عامل با پول و سرمایة ملک کار می کند و شرط به این است که همة سود از مالک باشد. آن کس که با سرمایة ملک کار کرده و از تمام سود را به مالک داده مستحق اجره المثل است.

بیع معامله: داد و ستد، دادن هر یک از فروشندگان و خریداران مالی را به دیگری در برابر آنچه از دیگری می گیرد بدون اجرای صیغ،

تقاص: عین یا مثل مال خود را در نزد دیگری برداشتن.

ثیب: زنی که قبلاً شوهر کرده بوده است : بیوه، بیوه زن،‌ساهی : کسی که فراموشکار است.

زنا عبارتند از رابطة جنسی زن و مرد به طور نامشروع، در صورتی که در حین نزدیکی از غیر مشروع بودن عمل خود آگاه باشند ولی اگر آگاه نباشد شبهه ممکن است که از طرقین یا از ناحیه طرقین یک طرف است.

حد زنا 8 قسمت است: 1- کشتن 2- سنگسار کردن 3- شلاق به تنهایی 4- شلاق، جز و تعزیب 5- ضربه شلاق 6- حد مبعض 7- فغث (جمع تازیانه و جمع آن یکبار بر کسی که زنا کرده می زنند) که مشتمل است از دسته ای شلاق به تعداد ضربها 8) شلاق همراه با مجازاتی علاوه بر آن.



خرید فایل



لینک منبع :مقاله حقوق جزای اختصاصی

12 مقاله در موضوعات مختلف حقوق جزای اختصاصی - BlogyLaw www.blogylaw.com/forum/showthread.php?tid=6364‎Cached Similar[undefined=undefined]بسمه تعالی : 12 مقاله در موضوعات مختلف حقوق جزای اختصاصی ، که مقاله های مذکور را از وبلاگ قانون یار جناب آقای بهنام اسدی ... مقالات حقوق جزا و جرم شناسی،مقاله حقوق جزا ، تحقیق حقوق جزا، مقالات ... nashreedalat.ir/maghalat-hoghoghe/hoghogh-jaza/‎Cached24 آگوست 2016 ... مقالات حقوق جزا و جرم شناسی،مقاله حقوق جزا ، تحقیق حقوق جزا، مقالات حقوقی، پایان نامه حقوق جزا، کار تحقیقی حقوق جزا. بانک مقالات حقوقی-کیفری - معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی ... vcmdrp.tums.ac.ir/page.php?slct_pg_id=1415&sid=6&slc...‎Cached Similarقوانین و مقررات اختصاصی ... بانک مقالات حقوقی-کیفری ... حقوق جزای عمومی · حقوق جزای اختصاصی · جرم شناسی و کیفر شناسی · حقوق کیفری اطفال و نوجوانان ... پرتال جامع علوم انسانی - حقوق جزای اختصاصی www.ensani.ir/fa/4220/default.aspx‎Cached Similarحوزه (های) تخصصی: حقوق جزای عمومی • حقوق جزای اختصاصی. چکیده. متن اصلی ... عنوان مقاله: آثار بقای حیات در مجازات های سالب حیات در فقه امامیه و حقوق کیفری. مقاله حقوق جزای اختصاصی 5o6o3t.barfindl.ir/‎Cachedمقاله حقوق جزای اختصاصی. ابراء : برای ءالذمه کردن و آن بدین گونه است که طلبکار، حقی را که بر گردن دیگری دارد ساقط کند ، و از آن به اختیار صرفنظر نماید. بضاعت: ... دانلود (مقاله حقوق جزای اختصاصی) | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/6521‎Cached28 ا کتبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه مقاله حقوق جزای اختصاصی برایتان آماده ... مقاله حقوق جزای اختصاصی - فراسوی دانش farasu.blogsky.com/1395/08/17/post.../مقاله-حقوق-جزای-اختصاصی‎Cachedزیباترین لحظات آرزوی قلبی ما برای شما هموطن عزیز است. از اینکه جهت دریافت مقاله حقوق جزای اختصاصی وارد سایت ما شده اید سپاسگذاریم. جهت مشاهده ی توضیحات ... دانلود تحقیق حقوق جزای اختصاصی paperdoc.ir/محصول/25250/دانلود-تحقیق-حقوق-جزای-اختصاصی‎Cachedدانلود تحقیق حقوق جزای اختصاصی ابراء : برای ءالذمه کردن و آن بدین گونه است که طلبکار، حقی را که بر گردن دیگری دارد ساقط کند ، و از آن به اختیار صرفنظر نماید. مقالات حقوق جزا - پورتال ( پرتال ) حقوق - پرشین بلاگ thelawportal.persianblog.ir/tag/مقالات_حقوق_جزا‎Cached Similarیک پژوهشگر حوزه‌ی حقوق جزا و آیین دادرسی کیفری نیز از تغییر صلاحیت ..... صادقی، محمد هادی؛ حقوق جزای اختصاصی جرایم علیه اشخاص/ تهران، میزان، 1386، ج1، ص ... مقالات حقوق جزا و جرم شناسی - سایت علمی دانشجویان ایران www.daneshju.ir/forum/f992.html‎Cached Similarانجمن: مقالات حقوق جزا و جرم شناسی .... سوال سوال حقوق جزا وجرم شناسی. آغاز کننده: ... جزا و جرم شناسی, دانلود مقاله, مقاله حقوقی 1 :تعداد فایل پیوست. پاسخ: 0; بازدید: ...