خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله گیاه دارچین

مقاله گیاه دارچین

معرفی گیاه دارچین (5)

دارچین، شامل پوست تنه خشک شده ساقه گیاه Cinnamonum zeylanicm Blume از خانواده برگ بو (Lauraceae) است که عاری از بافت چوب پنبه ای خارجی و پارانشیم زیر آن بوده و حدقل دارای 2/1 درصد ( حجمی / وزنی) اسانس می باشد.

انواع دارچین

گونه دارچین به نام دارچین سیلان و دارچین کاسیا از قدیمی ترین ادویه های جهان هستند که اعصار کهن مورد شناخت بشر بوده اند واسناد مکتوب تاریخ قدمت آنها را به 40-30 قرن پیش می رساند .

از نظر کیفیت این دو نوع دارچین باهم یکسان نیستند ولی به علت شباهت زیادی که از نظر خواص وعطر باهم دارند از همان قرنها پیش همیشه دو گونه :C.verun وC.cassia با هم اشتباه می شده و حتی در حال حاضر نیز دراغلب مناطق دنیا برای این دو گونه دارچین اختلافی قائل نیستند .

عصاره های دارچین ، میزان حساسیت انسولین را بالا می‌برد.

دانشمندان سرویس تحقیقاتی کشاورزی به دنبال یک حق ثبت در زمینه ترکیبات بدست آمده اند دارچین (افزودنی که از پوستة داخلی در آسیا گرفته می‌شود) می‌باشند، که سلولها را خیلی بیشتر نسبت به انسولین حساس می نمایند.

پلی فنول ها و خاصیت آنتی دیابتیک دارچین.

همانند سازمان انسولین

پلی فنول ها در دارچین یافت شده اند.

وظیفة ساختگی هورمون

دانشمندان سرویس تحقیقات کشاورزی و همکاران آنها، چندین ترکیب پلیمرپلی فنولیک را از پوستة دارچین متمایز و جدا نموده اند که ممکن است روزی تبدیل به محتویات و عناصر طبیعی موجود در تولیدات مورد نظر درکاهش میزان قندخون گردد. (51 و 52)

عوارض جانبی دارچین

خطرات استفاده از دارچین خصوصا اسانس فرار و سینامالدهید آن ارزیابی شده است، زیرا به عنوان یک آلدهید اشباع نشده در موقعیت های a و b با گروه های سولفیدریل و آمینو واکنش داده و مسئول خصوصیات حساس کننده،‌ التهاب آور و سمیت برای سلولها می باشد.



خرید فایل



لینک منبع :مقاله گیاه دارچین

مقاله نقش گیاه دارچین در درمان بیماری ها bankmaghale.ir/مقاله-نقش-گیاه-دارچین-در-درمان-بیماری-ه/‎Cached Similarمقاله نقش گیاه دارچین در درمان بیماری ها مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۵۹ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دانلود مقاله ... دانلود مقاله گیاه دارچین - فایل لیستینگ listingf.blogsky.com/1395/03/24/post.../دانلود-مقاله-گیاه-دارچین‎Cached13 ژوئن 2016 ... مشخصات این فایل عنوان:گیاه دارچین فرمت فایل :word(قابل ویرایش) تعداد صفحات : 63. این مقاله در مورد گیاه دارچین می باشد. بخشی از تیترها به ... مقاله گیاه دارچین avaibrain.meeblog.ir/post/774‎Cached24 نوامبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(مقاله گیاه دارچین)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله گیاه دارچین}را دانلود ... دانلود (مقاله گیاه دارچین) « یاقوت وب yaghutweb.cloudsite.ir/دانلود-مقاله-گیاه-دارچین/‎Cached27 سپتامبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید عنوان محصول دانلودی:مقاله گیاه دارچین یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ، چکیده و ... کاملترین فایل مقاله گیاه دارچین getoutofmyroomneynom.rozblog.com/.../کاملترین-فایل-مقاله-گیاه-دارچین.html‎Cached2 روز پیش ... کاملترین فایل مقاله گیاه دارچین 1 . دانلود فایل ( نقش گیاه دارچین در درمان بیماریها) – فایل و مقالات 13 ا کتبر 2016 ... توضیحات کامل و اطلاع از ... دانلود مقاله گیاه دارچین -کامل و جامع | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=4914‎Cached9 نوامبر 2016 ... لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم اینک شما با جستجوی ((مقاله گیاه دارچین)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -مقاله گیاه دارچین- شده اید. توضیحات کامل ... .: مقالات گیاهان دارویی :. - دارچین Cinnamomum www.irplants.blogfa.com/post-41.aspx‎Cachedمقالات گیاهان دارویی :. - دارچین Cinnamomum - در این سایت مقالات در رابطه با گیاهان دارویی ارائه میگردد... دانلود فایل ( مقاله گیاه دارچین) | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/11143‎Cached31 ا کتبر 2016 ... مقالات مرتبط: دانلود (نقش گیاه دارچین در درمان بیماریها) با آرزوی بهترینها برای شما عزیزاندوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول ... دانلود مقاله گیاه دارچین | cell full cellfull.ir/?p=254935‎Cached25 ا کتبر 2016 ... مشخصات این فایل عنوان:گیاه دارچین فرمت فایل :word(قابل ویرایش) تعداد صفحات : 63. این مقاله در مورد گیاه دارچین می باشد. دارچین - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/دارچین‎Cached Similarدارچین نوعی ادویه است. درختچه دارچین درختی است کوچک، همیشه سبز، به ارتفاع ۵ تا ۷ متر که از تمام قسمت‌های آن بویی مطبوع استشمام می‌شود. گلهای آن در فاصله ماههای ...