خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

گزارشی از یک نمایشگاه لباس در دبی و چگونگی بر پایی آن

دانلود گزارش برپایی نمایشگاه لباس در دبی

چکیده :

بر پایی نمایشگاه

گزارشی از یک نمایشگاه لباس در دبی و چگونگی بر پایی آن:

خبر این است: یک شوی لباس ایرانی به زودی با شرکت مانکن های خارجی ، در دبی برگزار خواهد شد. طراح این لباسها امسال چند شوی لباس ایرانی در اروپا برگزار کرده و در ماه آینده نیز یک شوی لباس در تهران و در حاشیه المپیک بانوان کشورهای اسلامی برپا خواهد کرد. با او در گفتگوئی از مشخصات کارش گفته ایم.

افسانه ریحانه فرد فارغ التحصیل رشته تکنولوژی و طراحی دوخت از دانشگاه سوره است. پوشیدگی، ویژگی لباسهایی است که او به تن مانکن های اروپایی می کند، اما می گوید: به دلیل مذهبی نیست، پوشیدگی رمز و راز خاصی به زن می دهد و او را جذابتر می کند.او را درتهران درحالی یافتیم که تازه موفق شده "مجوزهای لازم" برای برپایی شوی لباسی را که بنا بود دو ماه پیش در دوبی برگزارشود ، برای مهرماه بگیرد.

شوی لباس شما خیلی سروصدای راه انداخته اما از خودش خبری نیست، کی قرار است برگزار کنید؟این مراسم قرار بود بیستم جولای برگزارشود، ما اطلاع رسانی هم کردیم ، پوسترها را هم چاپ کردیم اما متاسفانه باید مجوزهایی می گرفتیم که به موقع به دست مان نرسید و کار عقب افتاد.

از کجا باید برای این کار مجوز می گرفتید؟اجازه بدهید مسکوت بماند، اما به زودی در مهرماه برگزار می شود.

مانکن ها را چگونه انتخاب می کنید؟ ایرانی هستند؟با شرکتهای جهانی که در این زمینه کار می کنند، قرارداد می بندم. آنها مانکن معرفی می کنند و من از بین آنها انتخاب می کنم. در میان مانکن های معرفی شده، چند ایرانی هم بودند، اما این کار به هر حال به من مربوط نیست، آنان با یک کمپانی کار می کنند و من با آن شرکت قرارداد می بندم. کار بسیار هزینه بری است.



خرید فایل



لینک منبع :گزارشی از یک نمایشگاه لباس در دبی و چگونگی بر پایی آن

تحقیق در مورد گزارشی از یک نمایشگاه لباس در دبی و ... - فروش فایل fara-mehr.blogsky.com/1395/07/21/post-9680‎Cached12 ا کتبر 2016 ... لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه16 خبر این است: یک شوی پوشاک ایرانی به سمت ... گزارشی از یک نمایشگاه لباس در دبی و چگونگی بر پایی آن - فایلوو fileoo.blogsky.com/.../گزارشی-از-یک-نمایشگاه-لباس-در-دبی-و-چگونگی-بر-پایی-آن دانلود گزارش برپایی نمایشگاه لباس در دبی چکیده : بر پایی نمایشگاه گزارشی از یک نمایشگاه لباس در دبی و چگونگی بر پایی آن: خبر این است: یک شوی لباس ... تحقیق در مورد گزارشی از یک نمایشگاه لباس در دبی و چگونگی بر ... docs.blogsky.com/1395/07/01/post-73364‎Cached22 سپتامبر 2016 ... لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه16 خبر این است: یک شوی لباس ایرانی به زودی با ... گزارشی از یک نمایشگاه لباس در دبی و چگونگی بر پایی آن( 16ص ... hyperdoc.ir/tag/گزارشی-از-یک-نمایشگاه-لباس-در-دبی-و-چگون/‎Cached19 ا کتبر 2016 ... برچسب: گزارشی از یک نمایشگاه لباس در دبی و چگونگی بر پایی آن( 16ص ).doc. Products search. گزارشی از یک نمایشگاه لباس در دبی و چگونگی ... تحقیق در مورد گزارشی از یک نمایشگاه لباس در دبی و چگونگی بر ... dflink.ir/product/tag/تحقیق-در-مورد-گزارشی-از-یک-نمایشگاه-لبا لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه16 خبر این است: یک شوی لباس ایرانی به زودی با شرکت مانکن های ... تحقیق در مورد گزارشی از یک نمایشگاه لباس در دبی و چگونگی بر ... docz.ir/تحقیق-در-مورد-گزارشی-از-یک-نمایشگاه-لبا/‎Cachedلینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه۱۶ خبر این است: یک شوی لباس ایرانی به زودی با شرکت مانکن های ... لباس دبی docland.rozblog.com/tag/لباس-دبی‎Cachedدانلود تحقیق آماده در قالب word با عنوان گزارش نمایشگاه لباس در دبی و چگونگی بر پایی ۱۰ ص ر پایی نمایشگاه گزارشی از یک نمایشگاه لباس در دبی و…,لباس دبی ... تحقیق در مورد گزارشی از یک نمایشگاه لباس در دبی و چگونگی بر ... ehsan99.ir/tag/تحقیق-در-مورد-گزارشی-از-یک-نمایشگاه-لبا/‎Cachedفایل تحقیق در مورد گزارشی از یک نمایشگاه لباس در دبی و چگونگی بر پایی آن با موضوع علوم انسانی برای دانلود مستقیم شما قرار گرفته است. از جمله موضوعاتی که ... دانلود تحقیق آماده در قالب word با عنوان گزارش نمایشگاه لباس در دبی و ... doc.lono.ir/دانلود-تحقیق-آماده-در-قالب-word-با-عنوان-گز/‎Cached10 نوامبر 2016 ... ر پایی نمایشگاه گزارشی از یک نمایشگاه لباس در دبی و چگونگی بر پایی آن: خبر این است: یک شوی لباس ایرانی به زودی با شرکت مانکن های خارجی ... فروش دانلودی دانلود گزارش برپایی نمایشگاه لباس در دبی | فراز وب www.farazwb.download/?p=8490‎Cached19 سپتامبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{دانلود گزارش برپایی نمایشگاه لباس در دبی}}+آماده ارائه به ... گزارشی از یک نمایشگاه لباس در دبی و چگونگی بر پایی آن.