خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پاورپوینت اصول کنترل بیماریهای گیاهی

پاورپوینت اصول کنترل بیماریهای گیاهی


اسلاید اول:

مقدمه :

آفت باکتریایی که توسط باکتری clavibacter michiganensisبه وجود آمده نوعی از بیماری است که کاملا مسری و مخرب بوده ودر بین گوجه های گلخانه ای و همچنین گوجه های زمین زراعی شایع می باشد . از علائم اولیه این بیماری می تو ان پژمردگی برگچه های زیرین را نام برد که به سمت بالا تاب برداشته و نابودی آن تدریجا از لبه داخلی برگچه آغاز شده و به رنگ قهوه ای در می آید . گیاهانی که تحت تاثیر این بیماری قرار دارند به زودی پژمرده شده و از بین می روند .

معمولا این بیماری به میوه ها نیز سرایت می کند . در گیاهان گوجه نورس میوه آلوده به عامل بیماریزا از رشد خود بازمانده ، بد شکل شده و گاهی اوقات بر روی آن خطوط برجسته ایجاد می شود .

اسلاید دوم :

میوه هایی که شدیدا تحت تاثیر این بیماری قرار می گیرند دچار اختلالات عظیمی در داخل میوه گشته و حفره هایی به رنگ زرد تا رنگ قهوه ای ایجادمی کنند و ممکن است دانه های این میوه ها به رنگ تیره درآمده و به حد بلوغ نرسند . آفت باکتریایی گوجه مسئله ای است که کشور کانادا و دیگر بخش های جهان را در بر گرفته است . روش کنونی برای مهار این آفت عبارتند از : کاشت دانه های عاری از بیماری ، از بین بردن گیاهان تحت تاثیر این بیماری ، رعایت بهداشت در داخل گلخانه ، ضد عفونی کردن ابزاری که برای هرس و گرده افشانی به کار می روند و استفاده از آفت کش های شیمیایی. lysozyme نوعی از پروتئین است که به طور طبیعی در بسیاری از موجودات زنده از قبیل ویروس ها ، باکتری ها ، گیاهان ، پرندگان ، خزندگان و پستانداران یافت می شود .



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت اصول کنترل بیماریهای گیاهی

کاملترین فایل پاورپوینت اصول کنترل بیماریهای گیاهی | تحقیق ... www.risearticle.ir/download/7556‎Cached28 ا کتبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی پاورپوینت اصول کنترل بیماریهای گیاهی وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(پاورپوینت اصول کنترل بیماریهای ... برترین فایل پاورپوینت اصول کنترل بیماریهای گیاهی pichakwi.meeblog.ir/post/1919‎Cachedدوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید عنوان محصول دانلودی:پاورپوینت اصول کنترل بیماریهای گیاهی یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ... دانلود پاورپوینت اصول کنترل بیماریهای گیاهی - خرید آنلاین و دریافت golbargonasim.meeblog.ir/post/239‎Cached18 نوامبر 2016 ... دانلود پاورپوینت اصول کنترل بیماریهای گیاهی - خرید آنلاین و دریافت. از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت ... دریافت فایل پاورپوینت اصول کنترل بیماریهای گیاهی - پرداخت و ... agigdlc.ir/post.php?id=10591‎Cached18 ا کتبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه پاورپوینت اصول کنترل بیماریهای گیاهی ... دانلود پاورپوینت اصول کنترل بیماریهای گیاهی - هگزا فایل hexaco.ir/2016/11/15/دانلود-پاورپوینت-اصول-کنترل-بیماریها/‎Cached15 نوامبر 2016 ... جلوگیری از پیدایش آفت باکتریایی در بین  گوجه های گلخانه ای به وسیله درمانهای بیولوژیکی آفت باکتریایی که توسط باکتری clavibacter ... دانلود پاورپوینت اصول کنترل بیماریهای گیاهی - فایل لیستینگ listingf.blogsky.com/.../دانلود-پاورپوینت-اصول-کنترل-بیماریهای-گیاهی‎Cached5 سپتامبر 2016 ... اصول کنترل بیماریهای گیاهی. 16 اسلاید. مقدمه : آفت باکتریایی که توسط باکتری clavibacter michiganensisبه وجود آمده نوعی از بیماری است که ... پاورپوینت اصول کنترل بیماریهای گیاهی در word - دانلود رایگان مقاله و ... www.pdf-docx.ir/پاورپوینت-اصول-کنترل-بیماریهای-گیاهی/‎Cached25 آگوست 2016 ... توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد. پاورپوینت اصول کنترل بیماریهای گیاهی در word دارای 16 اسلاید می باشد و ... دانلود پاورپوینت اصول کنترل بیماریهای گیاهی – خرید آنلاین و دریافت ... www.sarvoptdl.ir/file142.html‎Cached2 جولای 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{پاورپوینت اصول کنترل بیماریهای گیاهی}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه ... خرید فایل( پاورپوینت اصول کنترل بیماریهای گیاهی) 7qn3gl.barfindl.ir/‎Cachedخرید فایل( پاورپوینت اصول کنترل بیماریهای گیاهی) خرید و دانلود پاورپوینت اصول کنترل بیماریهای گیاهی « یاقوت وب yaghutweb.cloudsite.ir/خرید-و-دانلود-پاورپوینت-اصول-کنترل-بیم/‎Cached26 سپتامبر 2016 ... از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد عنوان محصول دانلودی:پاورپوینت اصول کنترل بیماریهای ...