خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله باسالت‏‏، خواص و کاربردها

مقاله باسالت‏‏، خواص و کاربردها


قسمتی از متن:

موادی برای قرن 21

باسالت سنگی است که تقریباً در سرتاسر جهان یافت می شود. مورد استفادة اصلی آن در ساخت و ساز و مهندسی و موارد صنعتی و نیز شاهراهها (اتوبانها) است. با وجود این عموماً افراد نمی دانند که از باسالت می شود در امر تولید استفاده کرد و آنرا به صورت الیاف نازک، خیلی نازک و بسیار بسیار نازک درآورد. از نظر پایداری گرمائی و حرارتی و ویژگی های عایقسازی صدا، مقاومت در مقابل ارتعاش و دوام الیاف باسالتی عذاب نسبت به سایر مواد خام تک جزئی مزایای فراوانی دارند.

عموماً الیاف پیوسته باسالت گروه کاملاً جدیدی از مواد کمپوزیت و محصولات را شکل می دهند. باسالت هیچ گونه واکنش سمی با آب یا هوا نمی دهد و غیر قابل اشتعال بوده و ضد انفجار است. هنگام تماس با سایر مواد شیمیایی، باسالت هیچ گونه واکنش مضر برای سلامتی و محیط زیست صورت نمی دهد. باسالت تقریباً می تواند جای تمام کاربردهای آزبست را بگیرد و از نظر خواص ایزوله کردن (عایقسازی) حرارتی سه برابر بیشتر از آزبست عملکرد خوبی دارد. کامپوزیت های مبتنی بر باسالت می توانند جای پلاستیک های تقویت شده شناخته شده و فولاد را بگیرند (یک کیلوگرم تقویت با باسالت مساوی 6/9 کیلوگرم فولاد است). عمر لوله های باسالتی که برای بسیاری از کاربردها طراحی شده‌اند، بدون نیاز به نگهداری شیمیایی و یا الکتریکی و فنی حدود 50 سال است.

الیاف باسالتی همراه با الیاف کربنی یا سرامیکی و نیز سایر فلزات است در پیشرفته ترین کاربردهای فعلی در حال استفاده اند و می توانند مواد کمپوزیتی هیبریدی جدید و فن آوریهای جدیدی را در این مورد توسعه دهند.

خواص ویژة باسالت باعث کاهش هزینه و قیمت محصول می شود و عملکرد آنرا ارتقاء می دهد. در روسیه بیش از یکصد کاربرد جدید ساخت و تولید منحصر به فرد با استفاده از مواد فیبر باسالتی توسعه یافته و به صورت اختراع ثبت شده است.

  • عایقسازی حرارتی و صوتی
  • لوله با مصارف متعدد
  • میله ها و اتصالات
  • مواد اصطکاکی
  • تورهای فایبریک و prepregها
  • پلاستیک های ساختاری
  • پلاستیک های عایقسازی

توضیح:

- باسالتها از زمره مواد معدنی هستند که از سنگهای مذاب زیرزمینی به صورت طبیعی ساخته شده اند. آنها فشرده شده‌ی سنگهای خوب آسیاب شده هستند که رنگ سبز بسیار تیره یا مشکی دارند و وقتی سنگهای مذاب زیرزمینی از بخشهای عمیق به پوسته زمین می رسند و جامد می گردند، بوجود می آیند.



خرید فایل



لینک منبع :مقاله باسالت‏‏، خواص و کاربردها

برترین فایل مقاله باسالت، خواص و کاربردها – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper3659.html‎Cached2 ا کتبر 2016 ... کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید اینک شما با جستجوی ((مقاله باسالت، خواص و کاربردها)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -مقاله ... برترین پکیج مقاله بررسی خواص و کاربردهای باسالت – دانلود فایل ... www.newfilestant.ir/paper1755.html‎Cached25 سپتامبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید با سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی مقاله بررسی خواص و کاربردهای باسالت وارد شده اید. دانلود مقاله باسالت ، خواص و کاربردها – خرید آنلاین و دریافت | تحقیق ... www.risearticle.ir/download/3806‎Cached26 ا کتبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(مقاله باسالت ، خواص و کاربردها)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله باسالت ، ... برترین پکیج مقاله باسالت، خواص و کاربردها – دانلود فایل | تحقیق ... www.risearticle.ir/download/4047‎Cached26 ا کتبر 2016 ... دانلود مقاله باسالت ، خواص و کاربردها – خرید آنلاین و دریافت لحظات خوشی را برای شما آرزومندیمبه صفحه دانلود فایل(مقاله باسالت ، خواص و ... دانلود مقاله باسالت، خواص و کاربردها -کامل و جامع - سیستم وبلاگدهی baludtabiat.madblog.ir/post/1811‎Cached6 نوامبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(مقاله باسالت، خواص و کاربردها)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله باسالت، ... خرید فایل( مقاله باسالت، خواص و کاربردها) kahkeshanopt.meeblog.ir/post/1657‎Cachedبرای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله باسالت، خواص و کاربردها || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید مقاله باسالت، خواص و کاربردها در 17 صفحه ورد قابل ... باسالت ، خواص و کاربردها - رز بلاگ - متفاوت ترین سرویس سایت ساز roodkhaneniazi.rozblog.com/post/.../باسالت-خواص-و-کاربردها.html‎Cached18 نوامبر 2016 ... مقاله باسالت خواص و کاربردها باسالت سنگی است که تقریباً در سرتاسر جهان یافت می شود. مورد ... 4. باسالت ، خواص و کاربردها 17ص - ورد باسالت ، خواص و کاربردها - رز بلاگ - متفاوت ترین سرویس سایت ساز porshe95.rozblog.com/post/232/باسالت-خواص-و-کاربردها.html‎Cached18 نوامبر 2016 ... برترین پکیج مقاله باسالت، خواص و کاربردها - دانلود فایل برترین پکیج مقاله باسالت، خواص و کاربردها - دانلود فایل. 5 . باسالت ، خواص و کاربردها ... برترین فایل مقاله باسالت، خواص و کاربردها - ساخت وبلاگ blurineartec.aslblog.ir/post/288‎Cached25 ا کتبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله باسالت، خواص و کاربردها وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(مقاله باسالت، خواص و کاربردها)شما را در رسیدن به ... باسالت، خواص و کاربردها fsaeedrouhia.alalestore.ir/page-33170.html‎Cachedmag-iran.com/دانلود-مقاله-باسالت ،-خواص-و-کاربرد.htm. باسالت ، خواص و کاربردها. موادی برای قرن ۲۱ باسالت سنگی است که تقریباً در سرتاسر جهان یافت می شود.