خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

گزارش کاراموزی طراحی یک وب سایت شخصی با امکانات متداول و معمول در 39 صفحه ورد قابل ویرایش

گزارش کاراموزی طراحی یک وب سایت شخصی با امکانات متداول و معمول در 39 صفحه ورد قابل ویرایش

فهرست مطالب




عنوان صفحه

تاریخچه طراحی وب 1

طراحی صفحات وب 2

مقدمه 2

عناصر 3

فرمهاforms 6

پس زمینه 7

اسکریپت 12

VB SCRIP 13

JAVA SCRIPT 13

FLASH 14

VECTOR تصاویر 14

تصاویر برداری 19

کد نویسی آسان 20

شبیه سازی موبایل 20

AJAX طراحی برنامه های کاربردی تحت وب 21

ASP 24

اسجاد کردن اولین صفحه ASP 29

آموزش ASP 35

منابع 41

تاریخچه طراحی وب

تیم برنرز لی، مخترع وب، با برپایی یک سایت وب در اوت ۱۹۹۱، نام خود را به عنوان نخستین سازندهٔ وب در تاریخ نگاشت. او در نخستین وب‌سایتش، از اَبَرمتن و پیوندی برای ایمیل (پست الکترونیک) استفاده کرده بود.

در آغاز، سایتهای وب با کُدهای ساده «اچ‌تی‌ام‌ال» نوشته می‌شدند، گونه‌ای از زبان کُدنویسی که ساختار ساده‌ای به وب‌گاه‌ها می‌داد، شامل سرتیتر و پاراگراف، و توانایی پیوند دادن به صفحه‌های وب دیگر، با اَبَرمتن. در مقایسه با روش های دیگر، این راه تازه و متفاوتی بود که کاربران به سادگی می‌توانستند با یک مرورگر، صفحه‌های پیوند خورده را باز کنند.

با پیشرفت وب و هنر طراحی آن، زبان کُد نویسی اش، اَبَرمتن یا اچ‌تی‌ام‌ال، پیچیده‌تر و پرانعطاف‌تر شد. ابزاری مانند جدول‌ها که بیشتر برای نمایش نمودارهای داده‌ای بودند، بزودی مورد استفاده نادرست، برای چیدمان های پنهان در صفحه‌های وب قرار گرفتند. با پیدایش الگوهای آبشاری وب یا «CSS»، روش نادرست طراحی با جدول های پنهان در صفحه از گردونه خارج، و بجای آن استفاده مناسب از «CSS» جایگزین شد.

طراحی صفحات وب

اچ تی ام ال و طراحی صفحات وب :

یادگیری زبان HTML بسیار ساده است.در این درسها یاد خواهید گرفت که چگونه با کمک HTML صفحاتتان را ساخته و وب سایت شخصی فارسی و یا وبلاگتان را راه اندازی کنید. مبنای این دروس نسخه 4 استاندارد اچتمل بوده و نکته بسیار مهم این نسخه جداسازی فرمت بندی و انتقال آن به style sheet ها میباشد. لازم به توضیح است که که تاکید دروس و مقالات این راهنما بر فارسی نویسی مطابق استاندارد یونیکد بوده و اولین مجموعه دروس آموزشی ما شامل آموزش مقدماتی HTML بهمراه مثالهای متعدد فارسی نویسی خواهد بود. ادامه این بخش به شرح سرفصل مطالب ارائه شده خواهد پرداخت



خرید فایل



لینک منبع :گزارش کاراموزی طراحی یک وب سایت شخصی با امکانات متداول و معمول در 39 صفحه ورد قابل ویرایش

گزارش کاراموزی طراحی یک وب سایت شخصی با امکانات متداول و معمول be3t.filenab.com/product-54409-Report-novitiate-designing-a-personal-website-wit.aspx‎Cachedفرمت فایل: doc حجم فایل: 1008 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 39. گزارش کاراموزی طراحی یک وب سایت شخصی با امکانات متداول و معمول در 39 صفحه ورد قابل ویرایش ... دانلود فایل ( گزارش کاراموزی طراحی یک وب سایت شخصی با امکانات ... harirdlc.ir/article/31174‎Cached29 ا کتبر 2016 ... گزارش کاراموزی طراحی یک وب سایت شخصی با امکانات متداول و معمول در 39 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب ... برترین فایل فایل اتوکد پلان معماری طبقه همکف آپارتمان مسکونی 4 طبقه با اندازه گذاری و مبلمان کامل قابل ویرایش. فروش دانلودی گزارش کاراموزی طراحی یک وب سایت شخصی با امکانات ... royadl3nter.ir/?p=8019‎Cached4 روز پیش ... به صفحه ی دانلود _گزارش کاراموزی طراحی یک وب سایت شخصی با ... طراحی یک وب سایت شخصی با امکانات متداول و معمول در 39 صفحه ورد قابل ویرایش. برترین فایل گزارش کاراموزی طراحی یک وب سایت شخصی با امکانات ... www.risearticle.ir/download/1322‎Cached24 ا کتبر 2016 ... گزارش کاراموزی طراحی یک وب سایت شخصی با امکانات متداول و معمول در 39 ... گزارش کاراموزی طراحی نیمکت در 60 صفحه ورد قابل ویرایش ادامه مطلب. کاملترین فایل گزارش کاراموزی طراحی یک وب سایت شخصی با امکانات ... tmaghalec.ir/?p=11151‎Cached30 ا کتبر 2016 ... ... یک وب سایت شخصی با امکانات متداول و معمول در 39 صفحه ورد قابل ویرایش ... دریافت فایل گزارش کارآموزی طراحی یک وب سایت شخصی – پرداخت و ... کاملترین فایل گزارش کاراموزی طراحی یک وب سایت شخصی با امکانات ... behnamproje.geblog.ir/post-39639.html‎Cachedبا کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل گزارش کاراموزی طراحی یک وب ... گزارش کاراموزی طراحی یک وب سایت شخصی با امکانات متداول و معمول در 39 صفحه ... گزارش کاراموزی طراحی یک وب سایت شخصی با امکانات متداول و معمول network.urbanshop.ir/product-43565-گزارش-کاراموزی-طراحی-یک-وب-سایت-شخصی-با-امکانات-مت.aspx‎Cachedگزارش کاراموزی طراحی یک وب سایت شخصی با امکانات متداول و معمول در 39 صفحه ورد قابل ویرایش. فهرست مطالب عنوان صفحه تاریخچه طراحی وب 1 طراحی صفحات وب 2 فروش دانلودی گزارش کاراموزی طراحی یک وب سایت شخصی با امکانات ... tahgig.papertrsfa.ir/فروش-دانلودی-گزارش-کاراموزی-طراحی-یک-و/‎Cached18 نوامبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{گزارش کاراموزی طراحی یک وب سایت شخصی با ... یک وب سایت شخصی با امکانات متداول و معمول در 39 صفحه ورد قابل ویرایش. برترین پکیج گزارش کاراموزی طراحی یک وب سایت شخصی با امکانات ... www.sarvoptdl.ir/file3797.html‎Cached15 جولای 2016 ... ... وب سایت شخصی با امکانات متداول و معمول در 39 صفحه ورد قابل ویرایش ... برترین پکیج گزارش کاراموزی طراحی یک سیستم اندازه گیری – دانلود ... فروش فایل گزارش کاراموزی طراحی یک وب سایت شخصی با امکانات ... 3lnd2x.nikansefile.ir/‎Cachedگزارش کاراموزی طراحی یک وب سایت شخصی با امکانات متداول و معمول در 39 صفحه ورد ... فایل اتوکد پلان معماری طبقه همکف ساختمان ویلایی با مبلمان کامل قابل ویرایش.