خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن

مقاله اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن

قسمتی از متن:

اجزای تجارت الکترونیکی و مدلهای مختلف آن

1-1 اجزای تجارت الکترونیکی

اجزای اصلی تجارت الکترونیکی که وجوه تمایز آن با تجارت سنتی هستند عبارت از:

الف . سیستم ارتباطی1

سیستم ارتباطی به منزله یک کانال تبادل اطلاعات عمل می کند که فروشندگان را به خریداران متصل می کند.

ب . سخت افزار2

سخت افزار از نظر فیزیکی امکان اجرای نرم افزار را فراهم آورده و آنرا با سیستم ارتباطی پیوند می دهد.

ج.نرم افزار3

نرم افزار شامل دستورات و عملکرد های لازم مرتبط با تجارت الکترونیکی است . ازجمله این دستورات می توان به موارد زیر اشاره نمود :

· ایجاد و نمای کاتالوگ و ویترینی از کالاها و خدمات دروب سایت

· ایجاد سیستم پرداخت الکترونیکی و انجام پروسه پرداخت

· تضمین امنیت مورد نظر درمعامله (با توجه به پروتوکلهای مشخص و موجود درسیستمهای ارتباطی )

· جمع آوری کلیه اطلاعات و موارد مربوط به تجارت الکترونیکی

· ایجاد زمینه های لازم برای انجام معامله و نقل و انتقال درخواستها و سایر اسناد تجاری

1-1-2 سیستم ارتباطی

سیستم ارتباطی وظیفه انتقال اطلاعات را بین مشتری و فروشنده بر عهده دارد . برخلاف معاملات انجام شده درتجارت سنتی که از یک زبان شفاهی و محاوره ای استفاده می کند ، سیستم ارتباطی درتجارت الکترونیکی از یک زبان دیجیتالی واحد بهره می گیرد شکل (1-2).


1 .Communication

2 . Hardware

3 . Sofware



خرید فایل



لینک منبع :مقاله اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن

مقاله بررسی اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن - ساخت وبلاگ ... bitanrmafzar.ruzfa.ir/post/730‎Cachedسلام.به وبسایت ما خوش آمدید. عنوان محصول دانلودی:مقاله بررسی اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست . مقاله اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن anqyo.stu1.ir/‎Cachedمقاله اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن - ,,تحقیق اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن,پروژه اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن,مقاله اجزای ... دانلود فایل ( مقاله اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن) 6ujk7h.nikandlc.ir/‎Cachedدانلود فایل ( مقاله اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن) مقاله بررسی اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن alfa.ofmas.ir/product-115327-Download-study-ecommerce-and-its-various-models.aspx دانلود مقاله اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن تحقیق اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن دانلود تحقیق اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن ... دانلود مقاله اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن - دانشجو کمک porseshnamefile.rozblog.com/.../دانلود-مقاله-اجزای-تجارت-الکترونیکی-و-مدل‌های-مختلف-آن‎Cachedمقاله بررسی اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن دانلود مقاله اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن در 33 صفحه ورد قابل ویرایش دسته…,دانلود مقاله اجزای ... خرید و دانلود مقاله بررسی اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن baludtabiat.meeblog.ir/post/578‎Cached9 نوامبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(مقاله بررسی اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ... خرید فایل( مقاله اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن) golbargonasim.madblog.ir/post/1808‎Cached21 نوامبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(مقاله اجزای تجارت الکترونیکی و ... مقاله بررسی اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن 6h18s2.kiadanlodce.ir/‎Cachedمقاله بررسی اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن. دریافت فایل مقاله اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن - پرداخت ... pichakwi.blogroom.ir/post/995‎Cachedاز حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف ... دانلود فایل ( مقاله اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن) | تحقیق ... www.risearticle.ir/download/8613‎Cached29 ا کتبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی مقاله اجزای تجارت الکترونیکی و مدل‌های مختلف آن وارد شده اید. برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب کلیک کنید.